نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات اقتصاد و اشتغال را از مهمترین مطالبات مردم دانست و از دولتمردان خواست برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

به گزارش دزنو سید احمد آوایی پنجشنبه شب در جریان دیدار وزیر آمورش و پرورش با خانواده شهید عبدالحمید یزدی نژاد شهید فرهنگی آزاده دزفول افزود: نفس خدمت کردن، توفیقی برای مسوولان است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای تقویت بخش خصوصی و اشتغال جوانان در حال انجام است، ادامه داد: مردم برای رفع مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند که انتظار می‌رود دولت این مشکلات را در چارچوب اختیارات رفع کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت رییسی دولتی مردمی است، اظهارداشت: اگرچه وزرا چابک هستند ولی سیستم اداری کشور کند است.

آوایی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: کثیف ترین و مخوف ترین زندان‌ها توسط رژیم بعث عراق ایجاد شدند و اسرا در شرایط سختی به سر بردند.

شهرستان دزفول افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

شهید عبدالحمید یزدی نژاد ۱۰ سال اسارت کشید و مدتی بعد از بازگشت به ایران در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۷۲ به مقام رفیع شهادت نائل آمد./ایرنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://127.1.1.1/a/?p=2724

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دز نو در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

عکس نوشته اختصاصی

برگزیده ها

منتخب دزفول و استان

هشدار درباره شاخص خطرناک اشعه UV و روش‌های محافظت از پوست

به گزارش رپایگاه خبری دزنو، رضا معمارزاده در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی شاخص اشعه UV برای روزهای آینده گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، شاخص اشعه UV در ساعات...

نمایش بیشتر