مردم نیکوکار دزفول با پرداخت هزینه ۲۵ میلیارد ریال یک مسجد در کوی بهاران این شهر ساختند

 

 

عضو هیات امنای مسجد اله اکبر دزفول روز شنبه گفت: ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی با کمک خیران و نیکوکاران از حدود ۱۶ سال قبل در کوی بهاران دزفول آغاز شد.
علیرضا مجدی نسب افزود: این مجتمع فرهنگی در چهار طبقه شامل مسجد، سالن اجتماعات آمفی تئاتر، خانه عالم، بخش تجاری و خانه مستخدم، کتابخانه ویژه بانوان و آقایان و بخش اداری است که در حال حاضر مرحله نخست این مجتمع یعنی مسجد تکمیل شد و با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی خیرین در اختیار اهالی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مساحت این مجتمع یکهزار و ۵۰۰ متر و زیربنای آن چهار هزار و ۴۰۰ متر است.
مجدی نسب با بیان اینکه بیش از پنج میلیارد ریال توسط اعضای هیات امنای مسجد پرداخت شده است، گفت: در ساخت این مسجد از هیچ کمک دولتی استفاده نشده و کل هزینه ها توسط خیرین پرداخت شده اند.
وی افزود: تکمیل این مجتمع فرهنگی که اکنون در مرحله نازک کاری است حدود ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد که از خیرین و نیکوکاران شهرستان دزفول تقاضا می شود در ساخت این مجتمع کمک کنند.
وی گفت: مسجد اله اکبر واقع در این مجتمع در ۶۰۰ مترمربع ساخته شده و امام جماعت آن نیز انتخاب شده است.
مردم نیکوکار دزفول تاکنون در عرصه سلامت، مدرسه سازی، امنیت، گردشگری و سایر بخش های موردنیاز ورود کرده و کمک های شایانی جهت آبادانی شهرستان دزفول داشته اند./ایرنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://127.1.1.1/a/?p=1274

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دز نو در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

عکس نوشته اختصاصی

برگزیده ها

منتخب دزفول و استان

هشدار درباره شاخص خطرناک اشعه UV و روش‌های محافظت از پوست

به گزارش رپایگاه خبری دزنو، رضا معمارزاده در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی شاخص اشعه UV برای روزهای آینده گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، شاخص اشعه UV در ساعات...

نمایش بیشتر