?فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
?به گزارش پایگاه خبری دزنو، سرهنگ “روح اله گراوندی ” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

?وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در اجرای این طرح طی عملیات هایی جداگانه تعداد ۳۳ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: ماموران پلیس در این طرح ضمن کشف ۴۸ فقره انواع سرقت و اموال مسروقه ، حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر ، تعداد ۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و تعداد ۲۵ دستگاه موتور سیکلت و ۸دستگاه خودرو متخلف را توقیف کردند.
?فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه اظهار داشت : در این طرح در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی تعداد ۱۳ نفر از عاملان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.
?سرهنگ گراوندی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند./پایان خبر

مصاحبه کننده و خبرنگار: الناز حیدری نسب

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://127.1.1.1/a/?p=2804

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دز نو در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

عکس نوشته اختصاصی

برگزیده ها

منتخب دزفول و استان

هشدار درباره شاخص خطرناک اشعه UV و روش‌های محافظت از پوست

به گزارش رپایگاه خبری دزنو، رضا معمارزاده در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی شاخص اشعه UV برای روزهای آینده گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، شاخص اشعه UV در ساعات...

نمایش بیشتر