️به گزارش پایگاه خبری دزنو، محمد عتاب اهوازی که حدود یک سال نیم است سکاندار شهرداری دزفول شده، بیش از آنکه به وظایف ذاتی خود در راستای رسیدگی به امور شهری بپردازد، فعالیت های فرهنگی و سیاسی مختلفی را در اولویت های کاری خود قرار می‌دهد؛ ضمن آنکه گاه و بیگاه به منظور رسیدگی به امورات فرهنگی و فوق برنامه، حاضر به ترک فعل و مسئولیت خود در دزفول می‌شود.

?️به گزارش پایگاه خبری دزنو، محمد عتاب اهوازی که حدود یک سال نیم است سکاندار شهرداری دزفول شده، بیش از آنکه به وظایف ذاتی خود در راستای رسیدگی به امور شهری بپردازد، فعالیت های فرهنگی و سیاسی مختلفی را در اولویت های کاری خود قرار می‌دهد؛ ضمن آنکه گاه و بیگاه به منظور رسیدگی به امورات فرهنگی و فوق برنامه، حاضر به ترک فعل و مسئولیت خود در دزفول می‌شود.

?️از سوی دیگر چالش های ریز و درشت بسیاری که گریبان گیر شهرداری دزفول شده را می‌توان سند دیگری بر بی کفایتی و ناکارامدی شهردار این شهر دانست، چرا که وی علیرغم شعار های پر آب و تاب و با گذشت یک سال و‌ چندی از دریافت مسوولیتش، هیچگونه برنامه مفید و ارزشمندی در دزفول اجرا نکرده است.

?️همچنین باید در نظر داشت که عتاب اهوازی حتی در روز چهاردهم تیر ماه که روز شهرداری ها بود، در شهرداری حضور نداشت و با وجود منع قانونی، خارج از شهر مشغول تبلیغات انتخاباتی بود.

?️از طرفی گویا وی بدون هماهنگی، مسوولیت خود را به منظور فعالیت در تبلیغات انتخاباتی ترک کرده است

?️بنابراین انتظار می‌‌رود اعضای شورای اسلامی شهر دزفول که با رای و اعتماد مردم انتخاب شده‌اند، نظارت بیشتری بر اقدامات نه چندان رضایت بخش شهردار دزفول داشته باشند.

?️قابل ذکر است که فوت غم انگیز دو کودک معصوم دزفولی که یکی اسفند ماه سال گذشته بر اثر حادثه ریزش سقف پیاده روی خیابان طالقانی و دیگری در خرداد سال جاری به دلیل سگ گزیدگی رخ داد، از پیامد های ترک فعل و نقطه ضعف های انکار ناپذیر شهردار دزفول محسوب می شود

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://127.1.1.1/a/?p=3339

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دز نو در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

عکس نوشته اختصاصی

برگزیده ها

منتخب دزفول و استان

هشدار درباره شاخص خطرناک اشعه UV و روش‌های محافظت از پوست

به گزارش رپایگاه خبری دزنو، رضا معمارزاده در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی شاخص اشعه UV برای روزهای آینده گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، شاخص اشعه UV در ساعات...

نمایش بیشتر