شرکت آبایان پروفیل تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی در و پنجره ، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع و زیربنایی در حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع با هدف کمک به صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور آغاز کرد

 

? ظرفیت تولید این مجموعه در فاز نخست سالیانه حدود ۴۰۰۰ تن و با ۷ قالب بود که در فاز دوم و با افزایش ماشین آلات و تکمیل قالب های تولید به ۱۵ عدد ، به تولید معادل ۸۰۰۰ تن در سال رسید .

?آبایان پروفیل در ادامه با جذب نمایندگان متعددی از سراسر کشور، دسترسی سریع و آسان فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی را به محصولاتش فراهم کرده است.

 

?آبایان در این سال ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یو پی وی سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند .

 

? رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف کننده از جمله مسئولیت هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می کند.

 

?حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است .

?این ری برندینگ شامل باز طراحی تمامی لیبل های محصولات می شود .

 

? مفاهیم کلی اِلمان ها همانند گذشته تغیری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.

(آبایان) نام کوهی افسانه ای است که آن گونه که در گفته ها و نوشته ها آمده چهل فرسنگ ارتفاع دارد .

 

? دلیل انتخاب این اسم برای برند و محصولات مجموعه آبایان پروفیل این است که یک واژه اصیل فارسی و ایرانی است و از آنجا که لوگو یک نشانه است که به صورت گرافیکی طراحی میشود و باید این قابلیت را داشته باشد که به یاد ماندنی بوده و در خاطر باقی بماند ، واژه آبایان نیز استقامت ، استحکام و استواری کوه را در یاد و خاطر مخاطب تداعی میکند.

 

?یکی دیگر از اِلمان های استفاده شده در لوگوی آبایان نماد گوزن است که به گوزن زرد ایرانی اشاره دارد .

 

? این نوع گوزن که تا چند سال پیش در آستانه انقراض قرار داشت ولی با تمهیدات انجام شده از خطر انقراض در ایران نجات یافت و اینک در مناطق جنگلی زاگرس و جنگل های گرمسیری خوزستان زندگی میکند .

 

?در طراحی جدید رنگ آبی کمرنگ که پیشتر در طراحی لوگو از آن استفاده شده بود جای خود را به رنگ های قرمز و آبی پررنگ داده است .

 

? یکی دیگر از تغیرات لوگو در تایپ و نوشتار فارسی و انگلیسی لوگو بوده که نمایانگر آرکی تایپ(Archetype)حاکم و شخصیت قهرمان برند است . (رنگی نو،چهره ای نو) نیز به عنوان شعار این کمپین انتخاب شده که به نوعی گویای تغیرات لوگو و طراحی جدید محصولات است .

 

? مخاطبین آبایان همچنین منتظر زبان جدید طراحی و تغیرات عمده در ظاهر و شاکله محصولات آبایان پروفیل باشند

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://127.1.1.1/a/?p=3008

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دزنو

پایگاه خبری دز نو در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

عکس نوشته اختصاصی

برگزیده ها

منتخب دزفول و استان

هشدار درباره شاخص خطرناک اشعه UV و روش‌های محافظت از پوست

به گزارش رپایگاه خبری دزنو، رضا معمارزاده در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی شاخص اشعه UV برای روزهای آینده گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، شاخص اشعه UV در ساعات...

نمایش بیشتر